פסגת הטכנולוגיה
למדידה וניתוח המטבוליזם האישי
תזונה מותאמת אישית
המובילה להצלחה ארוכת טווח

מסע ההרזיה שלך מתחיל כאן.

הרזיה הינה תהליך ארוך ומחייב ואין קיצורי דרך או פתרונות קסם.
אני כאן כדי להציע לך תכנית תזונה המתאימה לסביבת החיים ולצרכים המטבוליים הייחודיים של גופך.
תוכנית התזונה הייחודית שפיתחתי לאורך 20 שנה משלבת את פסגת הידע המדעי עם ניסיון טיפולי עשיר לתיכנון חכם ונכון של תוכנית התזונה.
בשנת 2018 הקמתי את המעבדה המטבולית הראשונה בישראל ובעולם המביאה את חזית הטכנולוגיה ממרכזי המחקר הגדולים בעולם בתחום המטבוליזם, אל הפרקטיקה.
התוכנית הינה אישית ולעולם נבנית בהתאם להעדפות ורצונות המטופל, סדר יומו וההיסטוריה הרפואית שלו.

פסגת הטכנולוגיה
למדידה וניתוח המטבוליזם האישי
תזונה מותאמת אישית
המובילה להצלחה ארוכת טווח

מסע ההרזיה שלך מתחיל כאן.

הרזיה הינה תהליך ארוך ומחייב ואין קיצורי דרך או פתרונות קסם.
אני כאן כדי להציע לך תכנית תזונה המתאימה לסביבת החיים ולצרכים המטבוליים הייחודיים של גופך.
תוכנית התזונה הייחודית שפיתחתי לאורך 20 שנה משלבת את פסגת הידע המדעי עם ניסיון טיפולי עשיר לתיכנון חכם ונכון של תוכנית התזונה.
בשנת 2018 הקמתי את המעבדה המטבולית הראשונה בישראל ובעולם המביאה את חזית הטכנולוגיה ממרכזי המחקר הגדולים בעולם בתחום המטבוליזם, אל הפרקטיקה.
התוכנית הינה אישית ולעולם נבנית בהתאם להעדפות ורצונות המטופל, סדר יומו וההיסטוריה הרפואית שלו.

צחי כנען

דיאטן קליני R.D, M.Sc, מומחה בתחום ההרזיה, מטבוליזם ותזונת ספורט

השותף שלך לדרך

דוקטורנט בפקולטה לרפואה בתל אביב. בעל תואר ראשון בהצטיינות בתזונה קלינית מהאוניברסיטה העברית בירושלים ומסטר (תואר שני) מהחוג לאפידמיולוגיה בפקולטה לרפואה בת"א.
התובנות שרכש במשך עשרים שנותיו כדיאטן הובילו אותו ליצירת תכנית תזונה יעילה וישימה המשלבת טיפול קוגניטיבי-התנהגותי לשימור הישגי ההרזיה לאורך שנים

אם אתה תוהה האם

  • חילוף החומרים שלך (RMR) איטי או מהיר?
  • כמה קלוריות אתה שורף ביום?
  • איזו פעילות גופנית היא האפקטיבית ביותר בשבילך?
  • האם קיים הבדל בין הליכה של 3 ק"מ לבין אותו המרחק בריצה?
  • האם להרכב התפריט (פחמימות מול חלבונים) יש משמעות להרזיה?
  • האם דיאטות מרובות "הרסו" לך את המטבוליזם?
  • למה הפסקת לרדת במשקל?
  • כיצד הלידה / גיל המעבר/טיפולי פוריות משפיעים על המטבוליזם שלך?
  • אם אתה רזה מדי, כיצד להעלות במשקל?
  • הפרעות אכילה / סובל מתת פעילות של בלוטת התריס / חולה אונקולוגי כיצד עליך להזין את גופך?
  • מהי השפעת תוספי המזון והתרופות על גופך?

* בלשון זכר אך כמובן מתאים גם לנשים

המעבדה המטבולית

הוקמה בשנת 2018 לצורך מחקר אקדמי ואבחון אישי לכל אדם אשר מעוניין לשנות את משקלו – לבחון לעומק את כל הפרמטרים הקשורים למטבוליזם והרזיה, שינוי אחוזי השומן, התאמת הדיאטה ותמהיל הפעילות הגופנית.
המעבדה מבוססת על שיטת המדידה המדויקת ביותר לבחינת מטבוליזם האדם (שריפת הקלוריות) במהלך מנוחה, פעילות גופנית, אכילה וכל הפעולות היום-יומיות באמצעות חדר קלורימטריה.
תוצאות האיבחון מספקות נתונים חיוניים יוצאי דופן לבניית תוכנית תזונה, הרזיה ופעילות גופנית

פעילות גופנית

אנו כמהים להרגיש חיוניים ובריאים יותר באמצעות פעילות גופנית ומצפים לתוצאות טובות יותר באימונים אך מוגבלים הן בזמן, בתדירות ובאמצעים העומדים לרשותנו.

יעוץ פרטני ומדויק המותאם לגיל, לכושר הגופני ולמצב הבריאותי הכללי יביא לשיפור בביצוע האימון, למוכנות פיסיולוגית גבוהה יותר לקראת האימון, התאוששות קצרה יותר וכמובן שינוי במשקל ובהרכב הגוף.

בדיקת הרכב גוף

בדיקת הרכב הגוף המבוצעת בקליניקה מאפשרת אנליזה של אותן רקמות הגוף בעזרת מכשיר הנקרא – BodPod הנחשב למדויק ביותר להערכת מסת השומן – Fat Mass והרקמה הרזה Fat Free Mass.

אוקטובר 2018 | Ynet

בואו נעשה סדר. כולנו נשמח לאבד שומן והרבה, ואולי גם מהר, אבל המציאות מורכבת יותר. איננו מאבדים כמעט לעולם רקמת שומן באופן בלעדי אלא לצערנו, גם רקמת שריר.

ינואר 2019 | חדשות 13

בין אם אתם נמצאים אצל דיאטן, נטורופת או כל איש מקצוע שמלווה אתכם בתהליך ירידה במשקל, שווה לכם לנסות גם את השיטה הזו ולגשת עם שקלול הנתונים שלכם לאותו איש מקצוע שיעזור לכם לדייק את התכנית.

ינואר 2019 | Ynet

אינספור מחקרים וטרנדים לאורך השנים קבעו את החוקים לתזונה בריאה שתוביל אותנו למשקל תקין, אורח חיים בריא ועצירת ההזדקנות.